DJ-אופק-יום-טוב

דיג'יי אופק יום טוב - DJ Ofek Yom Tov

המוזיקאי והיוצר אופק יום טוב הגיע אלינו במטרה לבנות עבורו נוכחות דיגיטלית עוצמתית המתבססת על מיתוג אישי והעצמתו כמותג חזק בעולם החתונות והמוזיקה בישראל. מיד בתחילת התהליך היה לנו ברור שאנחנו רוצים לעשות משהו שעדיין לא עשו בעולם האירועים. ואחת המטרות האסטגרטגיות שלנו היו להציג את אופק כמומחה וכדמות סמכותית ולכן בחרנו בפודקאסט שהוא כלי מעולה להעביר את המסר בדרך עיניינית קלילה ובעיקר אוטנתית.

 

מתוך ההבנה שגם אופק בעצמו בתהליך תכנון החתונה שלו החלטנו לקרוא לפודקאסט "בדרך לחתונה"  ובכל פרק אופק יחד עם אורחים נוספים מעולם האירועים ניתחו התהליך שגם הוא עובר כמו כל הזוגות שמתחתנים בדרך לחתונה המושלמת. בנינו עבור אופק מעטפת מיתוג מותאמת אישית עבור הפודקאסט אשר נישענה על אסטרטגיית השיווק ודפי המסרים שנבנו למותג שכללה הקמת ערוצי תוכן חדשים ואסטרטגיית תוכן חדשה.
בנוסף ניהלנו עבור אופק עמודים עוצמתיים בכל הרשתות החברתיות שכללו תכנים מותאמים אישית וגם קטעי וידיאו קצרים טיקטוק/רילס שנועדו לקדם את הפודקאסט .
זה היה תהליך מרתק שכלל ימי צילום מותאמים אישית עבור הלקוח וכן גם המון ישיבות קריאייטיב על מנת לספר את הסיפור של המותג בצורה מדוייקת שתציג את הערכים שלו.
ואת התוצאה תשפטו בעצמכם 🙂

עיצוב עמוד האינסטגרם הרשמי

ממשיכים בגדילה אגרסיבית

חשיפה לקהל חדש - 100 אחוז אורגני!!!

מיתוג פודקאסט בדרך לחתונה אופק יום טוב

הפודקאסט בדרך לחתונה

היי אני דיגי אופק יום טוב וברוכים הבאים לפודקאסט בדרך לחתונה! גם אני בדיוק כמוכם בימים אלה מתכונן ליום המאושר בחיי יחד עם בחירת ליבי. מתוך הידע והנסיון שצברתי בעולם האירועים החלטתי לפתוח בפניכם את התהליך שגם אני עובר מול כל הספקים מבחירת האולם ועד בחירת האטרקציות. בכל פרק נדבר על שלב אחר בתכנון החתונה ואני אארח ספק אחר וביחד נפצח את הדרך לאירוע המושלם.

בניית מעטפת מיתוג לפודקאסט בהתאמה אישית

בניית עמוד נחיתה לתכנית

הפודקאסט בדרך לחתונה - איך עשינו את זה?

ליווינו את אופק לכל אורך תהליך בניית הפודקאסט, מתכנון הפרקים ובחירת האורחים ועד להדרכות מקצועיות כיצד להעביר את הפודקאסט בצורה מעניינת בדיבור שוטף וזורם. לכל פרק בנינו ליינאפ מסודר אשר מכיל את כל הנושאים והשאלות הרלוונטיות לפרק.
כל פרק הוקלט וצולם בטכנולוגיה מתקדמת באולפני החברה ועבר עריכה דיגיטלית מתקדמת ע העורכים המנוסים והמקצועיים בתעשייה. כל הפרקים נשלחו לעיבוד סאונד, מיקס ומאסטרינג על מנת לשמור על הסטנדרט הגבוה ביותר!

חלק מהמחמאות שאופק הרעיף על העבודה שלנו

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונקבע שיחת אפיון ראשונית לעסק שלכם!

הדרך למותג-על מתחילה כאן!

בעזרת תוכן איכותי בפייסבוק המותג שלכם יפרוץ קדימה בכל הכוח! רוצים להיות מותג על בפייסבוק?

הסטורי הוא המלך! עם ניהול נכון האינסטגרם שלך יהפוך את המותג שלך למותג על!

אם לא הבנת עד עכשיו שהעסק שלך חייב להיות בטיקטוק אז נראלי שהגיע הזמן! טיקטוק שינתה את חוקי המשחק והגיע הזמן שתיהיו מותג בטיקטוק!

עוד מאמרים שעשויים לעניין אותך:

משרד פרסום

משרד פרסום

אנחנו משרד פרסום שמביא תוצאות ומחויב להפוך את העסק שלך למותג חזק ומרשים. המומחים המיומנים שלנו מבינים את הדרישות של השוק ויודעים איך להתאים את המסר שלך לקהל היעד הנכון.

קרא עוד »
משרד פרסום בעכו

משרד פרסום בעכו

מחפשים משרד פרסום בעכו? הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירותי פרסום מקיפים המותאמים לצרכי העסק שלך. תן לנו לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את העסק שלך. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעזור לך לפתח את האסטרטגיה הנכונה עבור המותג שלך!

קרא עוד »