משרד פרסום

משרד פרסום

אנחנו משרד פרסום שמביא תוצאות ומחויב להפוך את העסק שלך למותג חזק ומרשים. המומחים המיומנים שלנו מבינים את הדרישות של השוק ויודעים איך להתאים את המסר שלך לקהל היעד הנכון.

משרד פרסום בעכו

משרד פרסום בעכו

מחפשים משרד פרסום בעכו? הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירותי פרסום מקיפים המותאמים לצרכי העסק שלך. תן לנו לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את העסק שלך. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעזור לך לפתח את האסטרטגיה הנכונה עבור המותג שלך!

הגדל את העסק שלך והגיע ליותר לקוחות בעזרת מומחה פרסום בפייסבוק.

חברת פרסום בפייסבוק

טיקטוק מציעה לעסקים הזדמנות ייחודית להגיע ללקוחות פוטנציאליים בצורה מרתקת ומהנה. עם טווח הגעה רחב ופלטפורמה ידידותית למשתמש, עסקים יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי להציג את המוצרים והשירותים שלהם, לבנות מודעות למותג ואפילו לייצר לידים כמעט ללא מאמץ.

צילומי טיקטוק לעסקים

צילומי טיקטוק לעסקים

טיקטוק מציעה לעסקים הזדמנות ייחודית להגיע ללקוחות פוטנציאליים בצורה מרתקת ומהנה. עם טווח הגעה רחב ופלטפורמה ידידותית למשתמש, עסקים יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי להציג את המוצרים והשירותים שלהם, לבנות מודעות למותג ואפילו לייצר לידים כמעט ללא מאמץ.

סוכנות פרסום דיגיטלי

סוכנות שיווק דיגיטלי

עם הנוף המשתנה ללא הרף של עולם השיווק דיגיטלי, חשוב למצוא סוכנות שיווק דיגיטלי שיכולה לעזור לך להפיק את המרב מהתקציב שלך. סוכנות שיווק דיגיטלי טובה תוכל לספק לך אסטרטגיות חכמות לשיווק ושירותים מותאמים, שנועדו לעזור לך להגיע ליעדים שלך.

סוכנות-דיגיטל

סוכנויות דיגיטל

ככל שהטכנולוגיה הדיגיטלית ממשיכה להתפתח, סוכנויות דיגיטל הופכות חשובות יותר ויותר. הן מספקות מגוון שירותים שעוזרים לעסקים להצליח בדיגיטל והן יכולות לעזור לסקים ליצור נוכחות מקוונת יעילה ולסייע להן לעמוד ביעדים שלהן. עם הסוכנות הדיגיטלית הנכונה, כל עסק יכול לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו ולהתרחב בשוק המשתנה במהירות של היום.

קידום-אורגני-בטיקטוק

קידום אורגני בטיקטוק – SEO בטיקטוק

כל הסודות על קידום אורגני בטיקטוק – SEO בטיקטוק

אני בטוח שלאחרונה שמעתם הרבה על קידום אורגני בטיקטוק ועל השימוש בטיקטוק כמנוע חיפוש, אבל מה זה ועל מה באמת כל הבאזז סביב זה?

תהיתם פעם מה קובע אילו סרטונים ימוקמו בראש דפי תוצאות החיפוש של טיקטוק? זה בדיוק קידום אורגני בטיקטוק (SEO)
ועכשיו, כשיותר ויותר משתמשים משתמשים בטיקטוק כמנוע חיפוש, אופטימיזציה של הסרטונים שלך לתוצאות החיפוש חשובה יותר מאי פעם.

קידום אורגני בטיקטוק

במילים פשוטות, קידום אורגני בטיקטוק (SEO=אופטימיזציה למנועי חיפוש) הוא התאמה של התוכן שלכם כך שמשתמשי טיקטוק ימצאו אותו בקלות כאשר הם משתמשים באפשרות החיפוש בפלטפורמה. כמו קידום אתרים מסורתי בגוגל, קידום אורגני בטיקטוק כולל שימוש במילות מפתח רלוונטיות שכמות החיפושים עליהם הוא גבוה כך שסביר שהמשתמשים יחפשו את אותה מילת חיפוש שקשורה לעסק שלכם ואתם תופיעו בראש תוצאות החיפוש.

לעומת זאת, ההבדל בין קידום אורגני של טיקטוק ל-SEO מסורתי בגוגל הוא ש-SEO בטיקטוק הוא מושג חדש יחסית שרק עכשיו מתגלה כדרך למותגים וליוצרים לנצל את התנהגויות הקהל קידום אורגני בטיקטוק חיוני לנראות גבוהה, במיוחד לאור הירידה התלולה של הפלטפורמה בפופולריות. אם אתה מחפש לקדם את התוכן שלך ולעודד מעורבות מקהל בני דור המילניום, טיקטוק יכול להיות פלטפורמת המדיה החברתית שלך.הייחודיות של הפלטפורמה.

לא הרבה ידוע על קידום אורגני בטיקטוק כרגע, אבל ריכזנו לכם כאן את הטיפים הכי חשובים שיעזרו לך לבצע אופטימיזציה טובה יותר לתוכן שלך כדי להופיע בראש תוצאות החיפוש בטיקטוק.

למה אני צריך קידום אורגני בטיקטוק לעסק שלי?

טיקטוק מתייג את עצמו כפלטפורמת בידור ולא כמנוע חיפוש, אבל זה לא מונע מצרכנים להשתמש בו ככזה. על פי הנתונים הפנימיים של גוגל, כמעט 40% ממשתמשי הדור-Z מעדיפים להשתמש בטיקטוק ובאינסטגרם על פני חיפוש בגוגל. למעשה, סמנכ"ל גוגל בעצמו אמר כי "למשתמשי אינטרנט חדשים אין את הציפיות ואת הלך הרוח שאליהם [גוגל] התרגלה". גוגל אישרה שטיקטוק שוקדת על פיתוח מנוע החיפוש שלהם, במיוחד בקרב קהלים צעירים שמעריכים אותנטיות ותוכן עם תוקף קהילה.

הדחף העיקרי מאחורי המעבר של טיקטוק לחיפוש הוא היכולת של טיקטוק לספק למשתמשים תוכן בעל ערך ומרתק שמאומת חברתית על ידי קהילה של אנשים ויוצרים בעלי דעות דומות. כפלטפורמה שמונעת בעיקר על ידי אותנטיות, טיקטוק פועלת מטבעה על תוכן אותנטי , כלומר היא מגבירה את האחוז הגבוה ממילא של 92% מהצרכנים שסומכים על תוכן איכותי מעל כל הצורות האחרות של פרסום.

ממציאת חוות דעת של לקוחות על מייבש השיער העדכני ביותר של דייסון או מסעדות טובות בפתצח תקווה, משתמשים הולכים לטיקטוק לקבלת מידע המבוסס על חוויות בפועל ולא על מודעות בתשלום או חסויות ארגוניות גדולות.

כיצד לבצע אופטימיזציה של הסרטונים שלך עבור קידום אורגני בטיקטוק?

הנה נוסחה פשוטה בת 5 שלבים לאופטימיזציה של תוכן הווידאו שלך עבור קידום אורגני בטיקטוק לפי שיטת הפורמולה:

 

קידום אורגני בטיקטוק - SEO בטיקטוק

שלב 1: למד את הקהל שלך ואת כוונת החיפוש שלו

לפני יצירת קטע התוכן שלך, שאל את עצמך למי אתה מנסה להגיע ומה הקהל הזה עשוי לחפש בטיקטוק. האם אתה מותג טיפוח שיער המחפש לפנות לצרכנים המחפשים את מוצרי השמפו הטובים ביותר לסוג השיער שלהם? או שאתה חברת תוכנה חדשה המכוונת לבעלי עסקים קטנים שרוצים כלים שיעזרו להגביר את פרודוקטיביות העבודה שלהם? הבנת הקהל שלך והדרך שבה המותג שלך משתלב לחייהם היא הצעד הראשון להבנת כוונת החיפוש של הקהל האידיאלי שלך. כוונת החיפוש משקפת את המידע שהמשתמש מחפש במהלך תהליך החיפוש שלו, ולאחר מכן מודיע איזה סוג של תוכן הוא ימצא רלוונטי.

שלב 2: בחר את מילות המפתח הנכונות עבור הסרטון שלך

הבנת קהל היעד שלך וכוונת החיפוש שלו מסייעת לשלב הבא של התהליך: בחירת מילות המפתח הנכונות לשימוש בסרטון שלך.|
ישנם 3 מרכיבים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מילות מפתח לקידום אתרים:

1.נפח חיפוש = כמה אנשים מחפשים את מילת המפתח שלך

2.רלוונטיות = עד כמה התוכן שלך רלוונטי למילת המפתח שמחפשים

3.קושי של מילת מפתח = כמה קשה לתוכן שלך לדרג עבור אותה מילת מפתח (קושי גבוה יותר של מילת מפתח אומר שזה נושא תחרותי יותר לדירוג עבורו)

עם זאת, אין נוסחה חד-משמעית ועמידה בפני תקלות לבחירת מילת המפתח הנכונה. ישנם מקרים שבהם שלושת העדיפויות הללו של נפח, רלוונטיות וקושי עלולות לסתור זה את זה. הכוונה לנפח חיפוש גבוה עשוי להעניק לך קושי רב במילות מפתח, מכיוון שסביר להניח שמותגים ויוצרים אחרים כבר יצרו שפע של תוכן כדי לענות על הנושא הזה. כמו כן, קושי נמוך של מילות מפתח עשוי לחפוף לרלוונטיות נמוכה; רק בגלל שקל לדרג מילת מפתח זה לא אומר שהיא בהכרח רלוונטית לתוכן שלך.
התשובה הנכונה היחידה לשאלה מהי אסטרטגיית הקידום האורגני הטובה ביותר של טיקטוק היא: "זה תלוי".

שלב 3: שלב את מילות המפתח בסרטון שלך

ישנן 5 דרכים לשלב מילות מפתח בסרטוני ה-TikTok שלך:

1. טקסט בווידאו
2. דיבור
3. כיתובים
4. האשטגים
5. כתוביות אוטומטיות שנוצרות ע”י טיקטוק
ואם אפשר, יש להשתמש בכל 5 האפשרויות הללו.

מיקסום הדרכים השונות שבהן מילת המפתח הממוקדת שלך מופיעה בסרטון שלך מבטיחה שאתה מבצע אופטימיזציה של התוכן שלך לדירוג בראש דף תוצאות החיפוש עבור מילת מפתח זו. ככל שתזכיר יותר פעמים את מילת המפתח שלך (באופן סביר), כך גדל הסיכוי שהפלטפורמה תרשום את הסרטון שלך כקטע תוכן רלוונטי שקשור למילת המפתח שלך.

דבר אחד שחשוב לציין כאן הוא שאתה רוצה לוודא שאתה מזכיר את מילת המפתח שלך ב-3 השניות הראשונות של הסרטון שלך, ושהיא מופיעה בשקופית הראשונה. פעולה זו לא רק מאפשרת לטיקטוק לדעת מהו נושא הסרטון שלך, אלא גם מאפשרת לזהות את הסרטון שלך בקלות על ידי גולשים בעלי עניין גבוה ג המחפשים מידע כדי לענות על שאילתות החיפוש שלהם.

שלב 4: קבע את אסטרטגיית ההאשטאגים שלך

כשזה מגיע ליצירת אסטרטגיית האשטאג עבור קידום אורגני בטיקטוק, זה לא רק "כמה שיותר יותר טוב". אסטרטגיית האשטאגים טובה מכוונת הן לרוחב והן לעומק על ידי שילוב של מילות מפתח עם זנב ארוך ומילות מפתח בנפח גבוה.
מילות מפתח עם זנב ארוך הן מילות מפתח ארוכות יותר, ספציפיות יותר ובעלות כוונות גבוהות, שסביר יותר שהמשתמשים ישתמשו בשלב מאוחר יותר של תהליך החיפוש שלהם. המחפשים האלה כבר לא גולשים כלאחר יד והם מכניסים מילות מפתח מתוך מחשבה על פעולה ספציפית, בין אם זה לבצע רכישה, לבקר במקום או לענות על שאלה.

לעומת זאת, מילות מפתח בנפח גבוה הן בדרך כלל מילות מפתח קצרות יותר וכלליות יותר שאוכלוסיית משתמשים גדולה מחפשת. לדירוג של מילות מפתח בנפח גבוה יש יתרון של חשיפת התוכן שלך לקהל גדול, אולם כוונת החיפוש תהיה נמוכה יותר וסביר להניח ששיעורי ההמרה לא יהיו חזקים כמו אלו של מילות מפתח עם זנב ארוך.

שלב 5: נתחו את הסרטונים הקודמים שלכם לצורך שיפור ולמידה.

השלב האחרון אינו קשור בהכרח לסרטון ספציפי כלשהו, ​​אלא הוא יותר טיפ כללי להשתמש תמיד בסרטונים קודמים ככלי למידה לשכלול אסטרטגיית הקידום האורגני בטיקטוק שלך עבור סרטונים עתידיים. זה עשוי לבוא בצורה של שימוש חוזר בהאשטאגים בסרטונים מוצלחים, יצירת חלק 2 של נושא מסוים שהדהד את קהל היעד שלך, או אפילו הסתכלות בתגובות של סרטונים קודמים כדי להבין טוב יותר מה הקהל שלך מחפש. הזדמנות נוספת ללמידה נוספת היא A/B בדיקת האשטגים דומים כדי לקבוע אילו האשטגים למעשה מובילים תנועה לתוכן שלך.

 

קידום אורגני בטיקטוק - SEO בטיקטוק

העתיד של הקידום האורגני בטיקטוק.

למרות היותו חדש, העתיד של הקידום האורגני בטיקטוק הוא מטורף. להאשטאג "TikTok SEO" בטיקטוק כבר יש למעלה מ-29 מיליון צפיות, כאשר יוצרים ומנהלי מדיה חברתית של מותג מתחילים להבין את החשיבות של אופטימיזציה של התוכן שלהם לחיפוש. לפי דיווח של “קלאודפליר”, טיקטוק סיים את 15 שנות שלטונו של גוגל כדומיין האינטרנט המתוייר ביותר בעולם בשנת 2021. אם העלייה של טיקטוק לפסגה מעידה על דבר אחד, זה שהדרך בה משתמשים מחפשים וצורכים מידע השתנתה מהותית. . צרכנים אינם מחפשים עוד מידע מהמקורות הגדולים או המבוססים ביותר; הם מחפשים מידע מרתק ויזואלית, מאומת חברתית ואמין באופן אותנטי – ועם קידום אורגני בטיקטוק, מותגים בהחלט יכולים לנצל את השינוי הזה.

 

רוצים להפוך למותג חזק בטיקטוק? רוצים להתחיל קידום אורגני בטיקטוק ולייצר לעצמכם ערוץ הכנסה נוסף לעסק ללא שימוש ותלות בקמפיינים ממומנים?

השאירו פרטים כאן למטה ובואו נקבע שיחת אפיון ראשוני למותג שלכם ללא עלות!

 

בואו נשב לקפה 🙂

השאירו פרטים ונקבע פגישת ייעוץ שבה נכיר ונלמד על העסק שלכם ונבנה ביחד את אסטרטגיית השיווק והתוכן שמותאמת בדיוק בשבילכם!

הדרך למותג-על מתחילה כאן!

בעזרת תוכן איכותי בפייסבוק המותג שלכם יפרוץ קדימה בכל הכוח! רוצים להיות מותג על בפייסבוק?

הסטורי הוא המלך! עם ניהול נכון האינסטגרם שלך יהפוך את המותג שלך למותג על!

אם לא הבנת עד עכשיו שהעסק שלך חייב להיות בטיקטוק אז נראלי שהגיע הזמן! טיקטוק שינתה את חוקי המשחק והגיע הזמן שתיהיו מותג בטיקטוק!

עוד מאמרים שעשויים לעניין אותך:

משרד פרסום

משרד פרסום

אנחנו משרד פרסום שמביא תוצאות ומחויב להפוך את העסק שלך למותג חזק ומרשים. המומחים המיומנים שלנו מבינים את הדרישות של השוק ויודעים איך להתאים את המסר שלך לקהל היעד הנכון.

קרא עוד »
משרד פרסום בעכו

משרד פרסום בעכו

מחפשים משרד פרסום בעכו? הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירותי פרסום מקיפים המותאמים לצרכי העסק שלך. תן לנו לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את העסק שלך. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעזור לך לפתח את האסטרטגיה הנכונה עבור המותג שלך!

קרא עוד »
10-טיפים-לאינסטגרם-גרודה-תוכן-שיווקי

10 טיפים לאינסטגרם שאתם חייבים להכיר כדי לפרוץ בשנת 2023

10 טיפים לאינסטגרם שאתם חייבים להכיר כדי לפרוץ בשנת 2023


רוצים להפוך למותג באינסטגרם? רוצים לדעת איך להעלות עוקבים באינסטגרם? זה בשבילכם!

פיצ'רים רבים באינסטגרם הגיעו ונעלמו במהלך השנים, מ-IGTV (הידוע כיום בשם אינסטגרם וידאו) ועד למדבקת ההחלקה למעלה.

אבל, אם יש תכונה אחת שבא להישאר, הסטורי. אפילו כש-Reels ממשיכים לשלוט בחשיפה, בהחלט עדיין יש מקום לסוג התוכן הזמני הזה שנעלם אחרי 24 שעות. נכון לשנת 2021, 500 מיליון אנשים משתפים סטורי באינסטגרם מדי יום – מה שהופך אותו למקום המושלם לשתף תוכן מזדמן מאחורי הקלעים שמעסיק את הקהל שלך.

 

10 טיפים לפריצה באינסטגרם

מה החיסרון היחיד בפופולריות של סטוריז? זה יכול להיות קשה לדעת איך להתבלט. אחרי הכל, יש רק כל כך הרבה פוסטים ברשת שאתה יכול לשתף בסטוריז או סרטונים של קפה שאתה יכול לפרסם לפני שאתה (והקהל שלך) מתחילים להשתעמם.

החדשות הטובות הן שבעזרת כמה טריקים פשוטים תוכלו ליצור סטוריז מרתקים שהקהל שלכם לא יכול שלא להמשיך לצפות. המשך לקרוא ל-10 הטריקים לסטוריז באינסטגרם שיעיפו את החשיפה של האינסטגרם שלך למעלה.

10 טיפים לפריצה באינסטגרם

1. שכבת תמונות בווידאו

האם ידעת שאתה יכול לשלב תמונה וסרטונים בסטורי שלך? זו יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף הקשר נוסף לתמונה (לדוגמה, אתה יכול לפרסם תמונה של תכונה חדשה של מוצר, כשהסרטון ברקע אתה מדבר על זה) הנה איך לעשות את זה:

1. החלק למעלה כדי לבחור את הסרטון מהגלריה שלך (או הקלט סרטון חדש).
2. פתחו את תפריט המדבקות ע”י לחיצה על הסטיקר פאנל בחלקו העליון של המסך.
3. בחר את מדבקת התמונה .
4. בחר את התמונה שבה תרצה להשתמש בסטורי שלך באינסטגרם
5. התמונה שנבחרה תופיע על גבי הסרטון. הזז ושנה את גודלו כך שיתאים לגודל הנכון.

2. שנה את הטקסט שלך לצבעי המותג שלך

כברירת מחדל, אינסטגרם מציגה רק מספר מוגבל של צבעים, אבל אתה יכול לחשוף מגוון רחב יותר שיתאים לאסתטיקה של המותג שלך.

1. בחר את כלי המברשת מתכונות Instagram Story
2. הקש והחזק את כל אחד מעיגולי הצבע המוגדרים כברירת מחדל בתחתית המסך. תראה מחוון צבע קופץ.
3. החלק את מחוון הצבע כדי למצוא את הגוון המתאים למותג ולהעדפות שלך.|
4. אתה יכול גם להעלות תמונה לסטורי שלך ולדגום את הגוון המתאים בדיוק באמצעות כלי הטפטפת (לאחר מכן, מחק את התמונה ) זה יכול להיות שימושי במיוחד אם יש לך תמונה של פלטת הצבעים של המותג שלך עם כל צבעי המותג.

3. צור רקע קבוע לשיתוף פוסט עדכון

יצירת רקע מעוצב היא דרך מצוינת לגרום לשיתוף פוסט עדכון להיראות מעניין יותר מבחינה ויזואלית.

1. צלם צילום מסך של פוסט בעדכון שתרצה לשתף בסטוריז שלך וחתוך אותו, שישאר רק התוכן הרלוונטי של הפוסט
2. לאחר מכן, לחץ על סמל 'שתף' בפוסט העדכון המקורי הזה והקש על "הוסף פוסט לסטורי שלך"
3. מתחו את תמונת הפוסט כך שתמלא את כל המסך. שלב זה חשוב מכיוון שהוא יהפוך את הסיפור הסופי לקישור שניתן להקיש על הפוסט המקורי שלך באינסטגרם.
4. פתחו את גלריית התמונות שלכם ובחרו את תמונת הרקע או הדוגמה לבחירתכם.
5. לאחר מכן, הדבק את צילום המסך שחתכת בשלב 1.
6. העלה את הסטורי.

4. הוסף מדבקת קישור לסטורי שלך.

כבר לא צריך 10k עוקבים בשביל לשתף קישור לחיץ בסטורי שלך ולאחרונה גם אינסטגרם החליפה קישורי 'החלקה למעלה' במדבקות קישורים. אז איך עושים את זה?

1. צור סטורי באינסטגרם כרגיל
2. הקש על סמל המדבקה במסך. (רמז: זה למעלה)
3. בחר את מדבקת הקישור
4. הוסף את הקישור שאליו תרצה שהעוקבים שלך ילכו

פססט…. יש לנו סוד שאתם חייבים לדעת.. כדי לעודד יותר אנשים ללחוץ על הקישור הוסיפו הנעה לפעולה, משהו כמו… “לקבלת ההטבה לחצו כאן” או “לא תאמינו מה מחכה לכם שם – הקליקו לפרטים”

5. מלאו את הרקע בצבע מותאם אישית

ייתכן שרקע של סטורי באינסטגרם שנוצר באופן אוטומטי לא יתאים לצבעי המותג שלך או להעדפה האישית שלך. למרבה המזל זה אפשרי (וקל!) לשנות את צבע הרקע של הסיפור שלך.

1. הקש על כלי הציור בפינה הימנית העליונה של המסך
2. בחר את הצבע המועדף עליך
3. הקש והחזק את המסך למשך 1-3 שניות
4. אם שיתפת פוסט בעדכון לסטורי שלך באינסטגרם, הרקע מאחוריו מתמלא בצבע שבחרת
5. אם יצרת סיפור חדש, הצבע ממלא את כל המסך, ויוצר שכבה מעל התמונה שלך
6. אתה יכול להשתמש בכלי המחק כדי לחשוף חלק מהתמונה או הסרטון שלך
7. לחילופין, ניתן להשאיר את הרקע הצבעוני כפי שהוא ולהוסיף מדבקת תמונה.

6. הוסף שכבה של צבע שקוף לסרטון או לתמונה

1. העלה את התמונה או הסרטון שלך לסטורי שלך.
2. הקש על כלי הציור בחלק העליון של המסך
3. בחר את כלי המרקר בחלק העליון של המסך
4. בחר את הצבע המועדף עליך
5. הקש והחזק את המסך עד ששכבה של צבע שקוף מכסה את התמונה או הסרטון שלך

7. פתח קובצי GIF סודיים

אי פעם תהיתם איך נראה שיוצרים מסוימים משתמשים בכל האייקונים והאנימציות החמודות של הסטוריז שמעולם לא ראיתם? אין להם גישה לקובצי GIF נוספים – הם פשוט יודעים היכן לחפש אותם! Say Hello Social שיתפו לאחרונה על כמה מיוצרי GIF האהובים עליהם (כגון artbymi ו-boho) שקצת יותר קשה למצוא. יש לנו גם כמה קובצי GIF מהנים הקשורים למכירות שאתה יכול למצוא על ידי חיפוש 'CREATE'. פשוט הזן את מונחי החיפוש האלה כשאתה מוסיף GIF וזה ימצא את הבחירות האלה בשבילך כדי להגביר את החשיפה לסטוריז שלך.

8. תחזקו את הרילס שלכם!

רילס הוא אחד הפיצ'רים החדשים ביותר של הפלטפורמה המאפשרת לך לשתף ולהקליט סרטונים קצרים של 15 עד 60 שניות. אם אתה חושב שזה רק עוד שיבוט של טירטור עם פחות עוקבים, ייתכן שאתה צודק. אבל אתה לא יכול לשכוח את היכולת של אינסטגרם להסתגל למגמות האפליקציות הנוכחיות ולשפר אותה. זוכרים כשסטוריז של אינסטגרם תויגו כעותק של סנאפצ’אט? כיום, יש לה למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום – כמעט פי שניים ממה שיש ל-סנאפצ’אט. אז אם אתה חושב ש-רילס לא יכול להגיע לפופולריות של Tטיקטוק, תחשוב שוב! כדי להתחרות ב-טיקטוק, אינסטגרם שמה את רילס בראש ובמרכז האפליקציה, מה שמקל על מתאמים מוקדמים להתגלות. כחלק מהמאמצים שלה לקדם את התכונה, אינסטגרם גם יצרה עמוד האשטאג נפרד למשתמשי רילס, הזדמנות מצוינת להגיע לקהל רחב יותר על ידי בעלות על האשטאגים ספציפיים. אם התוכן שלך מהנה ויצירתי, אינסטגרם תציג את ה-רילס שלך בדף ה-אקספלור ותתייג אותו כ"מוצג" – איפה עוד תוכל לקבל פרסום בחינם?

הנה כמה רעיונות לתוכן שתוכלו לנסות ברילס:

-צור אתגר משלך או הצטרף לאתגר מגמתי שרלוונטי למותג שלך.
-הדרכות מוצר מהירות
-תוכן מאחורי הקלעים
-יום בחיי
-סרטוני טיזר
-סרטונים בסגנון נקודת מבט POV

ענקית הסטרימינג, נטפליקס , העלתה קטע אודיו מקורי מצחיק שמקדם בקלילות רבה את התוכנית אמילי בפריז. הסרטון עצמו ניתן מאוד לשיתוף, בעוד שהשמע יכול להפוך לוויראלי בקלות מכיוון שעוקבים יכולים להשתמש בסאונד ברילס שלהם. חשבו על אינסטגרם רילס כמגרש משחקים חדש לגמרי, אל תפחדו להתנסות בסוגים חדשים של תוכן שיכול לעזור לכם להתבלט.

9. הפעל את ה-FOMO של העוקבים שלך עם Instagram Live

עם כל כך הרבה מותגים ועסקים זמינים, הלקוחות מצפים ליותר מסתם מוצרים מעולים; הם מחפשים אותנטיות. כשזה מגיע לצפיות, יש סיכוי גבוה פי 2.4 ללקוחות לראות תוכן שנוצר על ידי משתמשים כאותנטי, לעומת תוכן שנוצר על ידי מותג. זה אומר שאתה צריך לתקשר עם העוקבים שלך ברמה עמוקה יותר כדי לבדל את עצמך מהמתחרים שלך. אתה צריך לשים פנים למותג שלך ולתמוך בו בקול שמתיישר עם מה שהעוקבים שלך מאמינים בו. הפלטפורמה הטובה ביותר? אינסטגרם בשידור חי.

Instagram Live מאפשר לך לנהל שיחה עם הקהל שלך בזמן אמת. בניגוד לעדכון הראשי שלך שניתן לסנן בקלות, קשה לתפעל עדכון חי. מעבר לאוויר יכול לעזור לך לבנות אמון ולתת לעוקבים שלך את ההזדמנות להכיר אותך טוב יותר. על פי מחקר, דור המילניום והדור הזי מעדיפים מותגים "אמיתיים ואורגניים" על פני "מושלמים וארוזים".

10. זה אולי הטיפ החשוב ביותר – פשוט תעשו!

פשוט תייצרו תוכן, בסוף אינסטגרם זה עניין של התמדה ועבודה עם שיטה סדורה.

לצמוח ולהפוך למותג על באינסטגרם זה כבר לא כזה קשה.
כן כמו שאתם שומעים לעשות פרסום באינסטגרם זה ממש פשוט.
תייצרו שיח אינטראקטיבי עם הקהילה שלכם תנו להם להרגיש מעורבים, תייצרו תוכן אינטראקטיבי המתבסס על תהליך הלמידה של הקהל שלכם כלומר אם יש תוכן מסויים שגרר המון תגובות ושיתופים נסו לשחזר את ההצלחה והשתמשו באותם מוטיבים על מנת להפוך את פיסת התוכן הבאה שלכם לויראלית באותה מידה.

 

בואו נשב לקפה 🙂

השאירו פרטים ונקבע פגישת ייעוץ שבה נכיר ונלמד על העסק שלכם ונבנה ביחד את אסטרטגיית השיווק והתוכן שמותאמת בדיוק בשבילכם!

הדרך למותג-על מתחילה כאן!

בעזרת תוכן איכותי בפייסבוק המותג שלכם יפרוץ קדימה בכל הכוח! רוצים להיות מותג על בפייסבוק?

הסטורי הוא המלך! עם ניהול נכון האינסטגרם שלך יהפוך את המותג שלך למותג על!

אם לא הבנת עד עכשיו שהעסק שלך חייב להיות בטיקטוק אז נראלי שהגיע הזמן! טיקטוק שינתה את חוקי המשחק והגיע הזמן שתיהיו מותג בטיקטוק!

עוד מאמרים שעשויים לעניין אותך:

משרד פרסום

משרד פרסום

אנחנו משרד פרסום שמביא תוצאות ומחויב להפוך את העסק שלך למותג חזק ומרשים. המומחים המיומנים שלנו מבינים את הדרישות של השוק ויודעים איך להתאים את המסר שלך לקהל היעד הנכון.

קרא עוד »
משרד פרסום בעכו

משרד פרסום בעכו

מחפשים משרד פרסום בעכו? הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירותי פרסום מקיפים המותאמים לצרכי העסק שלך. תן לנו לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את העסק שלך. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעזור לך לפתח את האסטרטגיה הנכונה עבור המותג שלך!

קרא עוד »
אסטרטגיה-שיווקית

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית?

אסטרטגיה שיווקית היא תוכנית ארוכת טווח להשגת יעדי החברה על ידי הבנת צרכי הלקוחות ויצירת יתרון תחרותי מובהק ובר קיימא. זה נוגע הכל, החל מקביעה מי הם הלקוחות שלך ועד להחלטה באילו ערוצים אתה משתמש כדי להגיע ללקוחות אלה. בעזרת אסטרטגיה שיווקית, תוכל להגדיר כיצד החברה שלך ממצבת את עצמה בשוק, סוגי המוצרים שאתה מייצר, השותפים האסטרטגיים שאתה מייצר וסוג הפרסום והקידום שאתה הולך לייצר. בניית תוכנית שיווק זהו הצעד להצלחת המותג שלך.

אסטרטגיה שיווקית

ניתן לחלק אסטרטגיה שיווקית לארבעה חלקים

– מטרות: מה אתה רוצה להשיג?
– שוק יעד: למי אתה מנסה להגיע?
– שיטות: איך אתה מתכוון להעביר את המסר שלך בפני קהל היעד שלך?
– ניטור והערכה: לאחר שהתחלת לבצע את התוכנית שלך, איך אתה יודע מה עובד ומה לא?

שיווק הוא יותר מסתם פרסום וקידום הכל עניין של חיבור עם הלקוח. אסטרטגיה שיווקית קובעת את הכיוון לכל פעילויות המוצר והשיווק שלך ועוזרת לשמור על כל הפעילויות שלך על המסלול. פיתוח אסטרטגיה שיווקית כרוך בהגדרת יעדים, חקר השוק, פיתוח תכניות מוצר, הגדרת יוזמות שיווקיות ומעקב אחר הנתונים וניתוח שלהם בכל רגע נתון.

למה חשוב לבנות אסטרטגיית שיווק?

יצירת אסטרטגיית שיווק וביצועה חיונית כדי לקבוע את הכיוון לא רק לפעילויות הקשורות לשיווק, אלא גם לעסק כולו. האסטרטגיה השיווקית שלך עוזרת לך להישאר מסונכרן עם בסיס הלקוחות שלך, לפתח את המוצרים הנכונים עבורם ולקבוע כיצד אתה מעביר מידע על אותם מוצרים. ללא אסטרטגיה מוגדרת לא תדע מי הם הלקוחות שלך, לא תפתח את המוצרים הנכונים, ותבזבז כסף על קידומם. בקיצור, תוכנית שיווקית מוגדרת גורמת לך להצליח יותר. על פי סקר שנערך בקרב החברות הגדולות במשק, חברות שיש להן אסטרטגיית שיווק מדוייקת יש סיכוי גבוה יותר ב-313% להצליח מאלה שלא.

הבנת אסטרטגיות שיווק

אסטרטגיית שיווק ברורה צריכה להסתובב סביב הערך של החברה, אשר מתקשרת לצרכנים עבור מה החברה מייצגת, כיצד היא פועלת ומדוע היא ראויה עבורם. זה מספק לצוותי השיווק תבנית שאמורה להתחבר ​​ליוזמות שלהם בכל המוצרים והשירותים של החברה. לדוגמה, ענקית הקימאונאות האמריקאית וולמארט ידועה כקמעונאית מוזלת עם "מחירים נמוכים", שפעילותה העסקית ומאמצי השיווק שלה נטועים ברעיון הזה.

אסטרטגיית שיווק לעומת תוכניות שיווקיות

האסטרטגיה השיווקית מתוארת בתכנית השיווק, שהיא מסמך המפרט את סוגי הפעילויות השיווקיות הספציפיות שמבצעת החברה ומכיל לוחות זמנים להפעלת תכניות שיווק שונות. אסטרטגיות שיווק צריכות להיות באופן אידיאלי עם תוחלת חיים ארוכה יותר מאשר תוכניות שיווק אינדיבידואליות, מכיוון שהן מכילות הצעות ערך ואלמנטים מרכזיים אחרים של המותג. במילים אחרות, אסטרטגיות שיווק מכסות תהליכים בתמונה גדולה, בעוד שתוכניות שיווק משרטטות את הפרטים הלוגיסטיים של מסעות פרסום ספציפיים

היתרונות של אסטרטגיה שיווקית

היתרונות של אסטרטגיה שיווקית

המטרה הסופית של אסטרטגיית שיווק היא להשיג ולמצב יתרון תחרותי בר קיימא על פני חברות יריבות על ידי הבנת הצרכים והרצונות של הצרכנים שלה. בין אם זה עיצוב מודעה לדגיטל או יצירת פרסומת על פי הערכים של המותג, ניתן לשפוט נכס שיווקי על סמך מידת האפקטיביות שהוא מעביר את הצעת הערך המרכזית של החברה. מחקר שוק יכול לעזור לשרטט את היעילות של מסע פרסום נתון ויכול לעזור לזהות קהלים לא מנוצלים כדי להשיג יעדים בשורה התחתונה ולהגדיל את המכירות.

 

אם עדיין לא הבנתם, המותג שלכם חייב אסטרטגיית שיווק מדוייקת ונכונה שמתאימה בדיוק לצרכים וליתרונות של המותג שלך!
במיוחד בשביל זה אנחנו כאן – אנחנו נבנה לך את אסטרטגיית השיווק המותאמת ביותר למותג שלך שתפרוץ גבולות ותכפיל את המכירות!

בואו נשב לקפה 🙂

השאירו פרטים ונקבע פגישת ייעוץ שבה נכיר ונלמד על העסק שלכם ונבנה ביחד את אסטרטגיית השיווק והתוכן שמותאמת בדיוק בשבילכם!

הדרך למותג-על מתחילה כאן!

בעזרת תוכן איכותי בפייסבוק המותג שלכם יפרוץ קדימה בכל הכוח! רוצים להיות מותג על בפייסבוק?

הסטורי הוא המלך! עם ניהול נכון האינסטגרם שלך יהפוך את המותג שלך למותג על!

אם לא הבנת עד עכשיו שהעסק שלך חייב להיות בטיקטוק אז נראלי שהגיע הזמן! טיקטוק שינתה את חוקי המשחק והגיע הזמן שתיהיו מותג בטיקטוק!

עוד מאמרים שעשויים לעניין אותך:

משרד פרסום

משרד פרסום

אנחנו משרד פרסום שמביא תוצאות ומחויב להפוך את העסק שלך למותג חזק ומרשים. המומחים המיומנים שלנו מבינים את הדרישות של השוק ויודעים איך להתאים את המסר שלך לקהל היעד הנכון.

קרא עוד »
משרד פרסום בעכו

משרד פרסום בעכו

מחפשים משרד פרסום בעכו? הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים שירותי פרסום מקיפים המותאמים לצרכי העסק שלך. תן לנו לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את העסק שלך. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעזור לך לפתח את האסטרטגיה הנכונה עבור המותג שלך!

קרא עוד »